A RUNO

Sen jag kom till Australien har jag skrivit över en dikt, men jag tror samtidigt att jag gått upp i vikt! Måste säga att era dikter var otroligt fina, mycket bättre än mina. Kanske ska vi alla starta en rimmande klubb, varje fredag går vi på en ny pub, För att fler öl sänka, någon som vill ”hänka”? Själv var jag på visning idag vilket sög, det var inget som dög. Fanns ju inte ens en kyl och det lukta illa, så dåligt att jag höll på att trilla. Sen har jag sökt tre jobb me, om jag får dom får vi se. Tror nog tyvärr inte de, men bara att traska runt till butiker och skratta och le. Denise jag tror på dig och hoppas att du jobbet får, vilket är ganska självklart med dina lår?! Men Nicole glöm inte att supa ofta, är det kallt så använd kofta! Annars kan man bli sjuk och börja snora, usch då ser man ut som en använd hora! Linn det är bra att du håller festen vid liv, om du ser spya ta ett jätte kliv. Och jag sitter alltid på din axel och hejar, samtidigt som jag efter snygga surfing hunkar spejar! I morgon ska jag titta på två lägenheter till, för att hitta någon fin lya är något jag vill! Sen måste jag börja på pengaflödet på fart, och det är jävligt snart! Jag vill ha sommar och sol, jag vill kunna gå i kjol. Men nu är det vinter i detta land, alltså ingen varm sand. Men om några månader ska jag allt simma, bara det inte är dimma. För då ser man ju inte om hajen är nära, ursäkta men va fan får man svära?! Jag vill göra som Madicken och hoppa från ett tak med paraply, om tre år vill jag från det här landet fly! Hoppas då att vi alla är lika sköna som nu, så jag kan plinga på er dörr och skrika BUUUUUUU! Det hade varit en syn för ögat att se, när jag tänker på det vill jag bara le. Ska alldeles strax sätta mig och i minst 30 minuter plugga, måste också öva på att rita skugga. Det är fan inte min grej att rita, för att det ska bli hyfsat måste jag slita. I skolan har vi fått lära som att inte vara tidsoptimist, det låter ju bra visst?! Men sen är inte planering min starka sida, jag villar ju att bara slappa och glida. Men det får jag inte göra på tre år, då kommer mama och mig slår! Sätter lite vett i mej, okej?! Jag ska skriva till dig också frugan att jag saknar att inte kunna prata med dig jämt, att inte kunna det är ett elakt skämt! Men det här ska vi klara för vi är ju tuffa, om tre år ska vi ut i världen och luffa! Las Vegas är ett måste absolut, nej nu får denna dikt vara slut!

 

Puss på alla er jag gillar, några av er är killar! Jag ska inte nämna namn, men jag håller er tajt i min famn!

 

/Sofia (eller som alla skriver här Sophia, ja gillar´t)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0