All alone

Japp, då var man helt ensam hemma..
Men det gör inget, för jag ska jobba imorgon, trots att jag har semester, och så ska jag faktiskt åka och knega om en liten stund..
Mår som en gud och håller på att städa, det är så sjuuuuuuukt tråkigt!

Igår var vi och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen, och asså, hur bra var inte den!? Wifey, du MÅSTE se den!!
Och tidigt imorse åkte Linn, Nicole, Freddie o Egon till Finland så jag vaknade klockan fem av att Bo stod uppe vid balkongdörren och ylade, ye, you heard me, han ylade! Jag fick ju vråldamp men somnade ändå om då jag sagt till honom (:

Saknar dig så mkt wifey, på lördag kan du ringa mig när du vill, bara det är innan kl 10 här hemma!
För övrigt, keep up the good work with the dikter, dem är awesome! ♥

Over and out
Denise.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej frugan, ska forstätta har jobbat på en nu den sen ska ja leta jobb o lägenhet, ska på tre visningar imorgon, gahh hur ska ja hinan e as stressad, saknar dej me!!!



pussss

Sofia

2009-07-17 @ 06:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0