Dagens dikt, läs det är din plikt!

 

 

 

 

Du är min kvinna och Totte din man, du vet att vi kan! Med ringen på ditt finger, skål på dig faster Inger! Vi ska dansa en bröllopsvals i takt, vem håller vakt? Sen så ska jag hålla ett smörigt tal, lyssna för du har inget val!  Vad ska vi sedan göra, ska vi ta katten och köra?! Kanske tills vägen tar slut, Linn ta mitt spjut och SKJUT! Träffade du, herre gud du träffade mamma Mu! Ojojoj vad har du gjort, dölj mamma Mu fort! Så nu måste vi springa, Nicole lova att inte polisen ringa! Då hamnar vi bakom lås och bom i flera år, och du dåligt samvete får! Vi får kanske fly landet, Totte jag har allt sett sexbandet! Det var många heta sekunder, du var både över och under! Bli nu inte generad, du är bra dresserad!  För att återgå till min kvinna, du vet var du mig kan finna. Jag finns alltid här för dig, kan man tänka sig! Över kullar ska vi vandra, det är ingen man kan klandra. Upp och ner och ner och upp, på ett ben du gal som en tupp! Är du mus eller man, kom och visa vad du kan! Saknar dig för varenda dag som går, vem ska läka mina sår?! Kanske spriten, men inte under skoltid då hamnar jag i skiten! Önskar verkligen att du var här, jag vet att jag låter som ett sär. Men det är något som jag bjuder på, du får mig att så bra må! Vilken kvinna vilken tjej, att äga dansgolvet är din grej! En fot fram och en fot bak, skaka rumpa mot mitt tak! Snurra runt, och prata strunt. Det är sådant vi gillar att göra, vårt motto är att bara tuta och köra! Ingen ska oss stoppa, fan vad jag vill shoppa. Men inte har jag råd, har mina dikter en röd tråd? Nej inte direkt för jag bara skriver, men inte en chans att jag driver! Så sjung med mig, jag älskar dig! Helan går och vi äro små fiskar, tjing och pax du diskar!  Kom igen nu alla och ta ton, det här är en fredlig zon! Sussi kom igen och ta i för livet, Peter sjunger det är en sak som är givet! Skaka rumpa, spruta skumpa! Äta ostron slicka smör, fan Egon vilket gehör!  Tillsammans är vi som en kör, dagen efter är man mör! Vi ger allt och lämnar inget åt slumpen, Freddie lycka till som fan i lumpen! Skål nu alla vänner, ni är dom bästa som jag känner!

 

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: sussi

Vad får du allt ifrån?

Det e nog tur att du kan skriva av dig, saknar dig ska du vet måste snart ut och leta efter min margareta!

Ta hand om dig nu och plugga på, rätt att låta spriten stå.

Festa hinner du innan pensionen!

Kramar

Sussi

2009-07-28 @ 11:59:46
URL: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha ja du......mm verkligen, istället för o supa o slåss så rimmar ja haha GEAK!

2009-07-28 @ 12:17:23
Postat av: nicole

HEJ SOFIA!

njaaaa beror på, haha bacardi razz skulle inte sitta helt fel! ;) det händer inte så mycket, jobbar då och då, kolmården på fredag, förmodligen kryssning nästa vecka, freddie rycker in på måndag så jag är väl lite deppig över det förstås. NÄR SKA DU BÖRJA SURFA OCH SE COOLA DJUR?? Pussss på dig australiensare

2009-07-29 @ 09:40:12
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0