Dagens diktstund!

God morgon min fru  hoppas att du sovit bra, nu ska jag från skolan dra. Leta efter lite fräsha lyor som jag har hyra, men dom får inte vara alltför dyra. Nu har skolan börjat på riktigt och hoppas att det blir kul, vi ses I Sydney nästa jul. Då ska du och Totte flyga hit till slolen, Totte glöm inte party kjolen! Eller så kanske vi ses I Stockholm nästa sommar men allt är inte klart, men I så fall så ses vi ju ganska snart.  Jag är fortfarande utan job och lya vilket suger, vilket jag inte tycker duger. Pengar måste snart börja rulla in, så jag har råd med skolan min. Mina pengar börjar snart att sina, det är en jävla pina. Igår berätta du om en kille som jag vars namn inte kommer nämna, men om du läse det här kan du Denise ifred lämna. Du är störd, du gör mig illa berörd!  Idag  ska lägenhets agenten ge mig svar, troligtvis går den till något snuskigt par. Men ingen fara för har hitta många andra, hoppas jag på deras visning får vandra. Jag hatar fransmannen som bor på mitt rum, önskar han vore stum. Han pratar hela tiden men ingen vill lyssna, alla vill at than bara ska tystna. Tur att jag har öronproppar så jag slipper honom höra, annars skulle jag honom förgöra. Tur att jag förhoppningsvis flyttar snart, just nu är allt lite oklart! Men då slipper jag ha honom I min närhet, det är en sak som jag vet! Igår prata han om ligga, haha för att få något måste han säkert tigga. Han kan fan inte snacka, kan han inte bara sina saker och packa. Flytta till en annan planet, finns det någon bra vem vet?!  Jag har sätt honom I bara boxer och höll på att spy, jag känner mig inte kry! Det borde vara lag på at than måste ha sin tröja på, annars får man han slå!

 

Nej nu ska jag  från skolan gå, gode Gud låt mig en lägenhet få!

 

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0