Dikt stund!

Skriver två inlägg på en gång, så slipper ja betala internet jämt haha!

Hej min älskade fru, jag önskar du var här nu! Jag läste ditt brev idag och blev alldeles varm, jag älskar dig och din charm. Lova att du kommer och hälsar på i mitt nya land, så ska jag visa dig Australiens sand. Jag har fortfarande ingenstans att bo, men jag får leva på min tro. Vad det innebär vet jag inte en, förutom att jag längtar hem.  Tur att vi har våran blogg där vi kan skriva, och jag kan min tid fördriva. Jag gråter en skvätt varje kväll, jag lovar mama att jag har varit snäll! Det är svårt att beskriva alla känslor med ord i en dikt, jag får gå till kyrkan och avlägga en bikt. Fast det är nog inte min grej, eller vad tror du min tjej?!  Jag har ingen koll på min ekonomi just nu, den är lixom delad i tu. 2 dollar för 30 minuter på nätet, den är fan som att bli tagen på sätet.  Jag saknar att inte ha någon riktig vän att prata med varje dag, men det lär väll komma efter ett tag.  Varje dag när jag inser var jag är blir jag alldeles tårögd och vill åka tillbaka, jag saknar din goda kaka.  Jag tror ingen fattar hur jobbigt det här är, för en man själv är här. Förhoppningsvis blir allt bättre ju mer tiden går, så den kan läka mina sår. Lova att vara lika knasig som du är när jag kommer till Stockholm sen, för då ska party gänget göra stan igen!!

 

Linn, vill ju inte lämna dig utanför, för du vet att utan dig jag dör! Din dikt var helt perfekt precis som du, undrar vad du gör nu?!  Önskar att du, Denise, Totte, Eddie, Carro och våra familjer var här, jag skulle bli helt kär! Om cirka ett år hoppas jag att vi kan tillsammans göra Stockholms natten osäker alla vi i party gänget, känner du svänget?! Ne nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, nu ska jag handla mat så jag kan min tid fördriva!

 

Ta hand om er och glöm inte mej, okej!!!

 

 

Saknar er

 

Peace

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: nicole

usch det är inte nyttigt för hälsan att läsa dina dikter :(

2009-07-11 @ 20:24:10
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0