Drömmen

Min sömn inatt varade nog inte mer än fyra timmar, har vaknat till och från.. liksom trott att jag skulle missa när du åkte. Jag hann i alla fall drömma att jag och någon mer (vet ej vem det var) åkte ner till Australien, när vi kom dit hade vi inga pengar och vi förstod inte vart vi skulle. Till slut hittade vi en bankomat, jag hade 1000 spänn på mitt konto. Sedan vaknade jag. När jag somnade igen drömde jag om pokémon.

Sorry att jag inte var där idag men Denise ville vara där själv. Hoppas dikten och bilden värmde. Idag får vi gråta och vara ledsna men imorgon Sofia, då ska vi vara glada! Tänka sig att om tre år så kommer du få ett jobb som du verkligen vill ha, själv ska jag nog imorgon försöka sno ditt gamla. Du vet att jag saknar dig, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0