För att rimma kan jag!

Idag var det tråkigt väder, alltså blev det varma kläder. Men har hört att Stockholm inte heller är så roligt, hoppas nästa vecka blir mer soligt. Snart ska jag kolla efter någon lya, en fräsch som inte luktar spya. Jag sover bara några timmar varje natt, ändå är jag inte matt. Nu är helgen snart över för oss alla, imorgon ska vi till jobb och skola tralla! Denise och Linn nu vill jag höra om alla helgens fester, ni kan se dom som tester. Tills jag kommer hem då den riktigt festen kan börja, det är först då ni får sluta sörja! Linn hoppas att du får ett trevligt jobb snart, det vore ju bra helt klart! Så du kan börja spara på din resa för att komma till mig, jag längtar efter dig! Denise du har ju redan ett jobb som du gillar, glöm inte att jobb går före killar! Men glöm inte att spara till biljetten som kommer kosta en del, men tänk dig öl och sol är aldrig fel! Så det kommer det lätt att vara värt, jag håller dig så kärt. Det kommer bli massor med öl och vin, vi ska bli riktiga fyllesvin.

Idag köpte jag nudlar som jag kan laga, jag ska inte klaga. Ville bara få med det i den här dikten för jag köpte dom frivilligt, de va ju så jävla billigt! Hoppas att ni inte har glömt mig redan för det vore ju trist, visst?! Igår kolla jag på alla våra sjuka bilder och kunde inte sluta le, jag ville bara mer bilder se. Att göra en rimmande dikt är faktiskt ganska svårt, plus att livet i Sydney är ganska hårt. Ingen lya och inget jobb, jag får ta och hitta mig en rik snobb. Idag såg jag för första gången lite av Opera huset, det va inte sådär super fint i ljust. Tror att det är på kvällen som man ska spana in det, är det någon som vet?! Nu ska jag sluta skriva och lägga av, för att piska på min franska slav. Han som sover i sängen under mig, mama kan du tänka dig! Så puss på er så ses vi snart, det är i alla fall än sak som är KLART!

 

SÅ ut i Stockholms fantastiska natt och ta en öl för mig eller två, tänk så jävla bra ni kommer må!

 

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sussi -Gott&Blandat

fin blogg =)

2009-07-13 @ 10:48:56
URL: http://sweetsdiary.blogg.se.
Postat av: josefina

Ha det bra =)

2009-07-13 @ 10:57:13
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: julia

haha bra rimmat! fin blogg! =)

2009-07-13 @ 10:58:54
URL: http://juliiias.webblogg.se/
Postat av: sofia

tack så mkt! :)

2009-07-13 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0