For your eyes only......

God morgon mitt lilla troll, vill du sparka boll? Eller vill du hellre skjuta älg, eller kanske byta din pappa Peters fälg? Men jag tycker vi ska vandra hand i hand på en mysig gata, nej jag är absolut inte flata! Nu är helgen här och festen kan börja, så torka tårarna och sluta sörja. Även om ölen inte räcker till, så vet jag att du vill. Att du vill  vara riktigt full, som en jävla kastrull!  Kanske ta ett nakendopp, Totte kanske visar sin snopp?! Vad som än sker vill jag det veta, lovar att dig inte reta. Även om du blir utslängd för att kissat i en pissoar på en klubb, då är det bara strosa vidare till nästa pub. Kollade idag på en lägenhet som jag vill ha, varför får jag den bara inte ta?! De 2 andra jag missa, det var inte meningen att dom dissa. Det blir bara lite stressigt att hinna med allt, tur att det var strålande sol och inte kallt. Det är inte alltid man kan gå i kjol och linne på vintern eller hur, Linn sluta vara så sur! Nej jag bara skoja, du vet att jag snackar mycket goja.  Igår var ja ute och hinka lite bira, på vägen hem ja slira. Saknade så att ni inte var där, varför kan ni inte bara vara här?!  Nu sitter jag och längtar efter er, men ingen Denise jag ser! Vill bara krama om dig och hålla dig nära, som man gör med sina kära! Skulle kunna ha dig som kudde, sen kunde vi simma till någon udde. Bara du och jag jämt, nej det här är inget skämt.  Är så glad att du fick jobbet för det är du värd, mama vill du låna mitt ninja svärd?!  Pengarna kommer nu att rulla in som dom ska, och det är ju bra! Så du kan komma och hälsa på mej, okej! Tänk när vi om några år sitter på planet till Las Vegas för att spela, när vi åker därifrån ska vi inte vara hela! Spela bort flera tusenlappar, snälla säg att du på förslaget nappar?! Förresten frugan jag vill göra det här till din dag, det var väll ett bra förslag?! För att fira ditt nya jobb, lova att aldrig bli snobb! Men ska avsluta denna dikt, och gå till kyrkan och avlägga en bikt! Nej det ska jag inte göra, åhhh Denise vill bara din röst höra! SKÅL för er mina fina, ikväll får vi grina!

 

Puss och god morgon

 

/Sofia (skulle lagt upp lite bilder eftersom jag har tagit några, men får det ju inte att funka med min kamera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0