Gästinlägg av Nicki

Hallå nu var det min tur för första gången so prepare yourselves. Nicole är mitt namn, Linns tvilling men det vet väl alla säkert. Anledningen till varför jag vill skriva är en liten påminnelse till Sofia. Minns du på min skiva? Den 10 Maj på Blue Moon bar, du din tok skulle hoppa upp på min rygg och jag var mist sagt INTE BEREDD så jag ramlade? Kommer du ihåg? Minnet sitter fortfarande kvar, på mitt knä. Ett snyggt ÄRR!? Haha, tack Sofia! Ett minne av dig så jag alltid kommer minnas dig din sköna chick!!




Kommentarer
Postat av: Nicole

VÄNNEN SOFIA, JAG ÄR I ALLA FALL VAKEN SKA VÄL GÅ OCH SOVA NU, ER DU ÅÄ & Ö? SER DU SISTA B0KSTÄVERNA I ALFABETET? VI SAKANAE SIG MASSOR.PUSSSSS

2009-07-11 @ 04:09:27
URL: http://k
Postat av: Nicole

VÄNNEN SOFIA, JAG ÄR I ALLA FALL VAKEN SKA VÄL GÅ OCH SOVA NU, ER DU ÅÄ & Ö? SER DU SISTA B0KSTÄVERNA I ALFABETET? VI SAKANAE SIG MASSOR.PUSSSSS

2009-07-11 @ 04:09:27
URL: http://k
Postat av: Anonym

VÄNNEN SOFIA, JAG ÄR I ALLA FALL VAKEN SKA VÄL GÅ OCH SOVA NU, sER DU ÅÄ & Ö? SER DU SISTA B0KSTÄVERNA I ALFABETET? VI SAKANAE SIG MASSOR.PUSSSSS

2009-07-11 @ 04:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0