God morgon för er!

Nu är klockan 16.30 här och jag slutade skolan för ca. 30 minuter sedan. Var mycket information att ta in men var skoj. Nu sitter jag fortfarande här i skolan för det är gratis internet här, GRATIS! Så har spanat in massor med lägenheter och har anmält mig för några, klapp på axeln för mig! Alla ligger i Bondi beach eftersom mina klasskompisar sa att det är ett bra ställe att bo på, och hyfsat billigt. Vilket stämde väldigt bra. Så hoppas nu att jag får napp på någon fräsch lite sak så jag och Carro har någon stans att bo. Så Carro om du läser det här och jag fixar värsta pang lägenheten, bjuder du på öl då? Har även börjat kolla lite jobb, ska skicka in lite ansökningar i morgon, synd att Encore inte har en affär här haha! Vi fick vårt art kit idag, hade väntat mig  några penslar och ett block, men NEJ helt fel av mig. Vi fick en hel jävla påse med saker, plus en väska som väger (utan att överdriva) 5 kg och då är den bara fylld med block! Plus en ritplatta till datorn, kul att jag fick en för inte så länge sen i present! Men skit samma nu har jag två. Fick även ett usb minne, jag som just skaffat ett nytt. Ska ta en bild på allt det här när jag kommer hem och visa för det här är ett skämt, seriöst hur ska jag få med allt hem?! Men ska runda av nu och släpa med mig e hel konstnärs affär hem och göra något skoj!

Puss på er

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: nicole

God eftermiddag sofia :)

Hur går det med surfingen? & har du fått se någora coola djur än? en orm kanske? :) puss

2009-07-15 @ 14:14:03
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0