God morgon, god dag eller god kväll, välj själv!

Så lite uppdateringar från helgen och fredagen. I fredags tog jag det väldigt lugnt efter skolan, där vi hade en lite workshop som var sjukt rolig. Den gick ut  på att alla fick olika trumpinnar och tillsammans gjorde vi musik. Okej det där later as töntigt men var sjukt häftigt! Lördagen började redan kl. 7! Herregud vad trött jag var. Jag hade tre visningar som stod på listan. Lägenhet nr. 1 var sådär, den var väldigt mörk och ganska sunkig. Så begav mig mot lägenhet nr 2 som låg lite längre ner på gatan. Jag gick in tog ett varv och gick ut, den hade inte ens en kyl så aldrig den här tänkte jag! Tredje gången gillt då, det funkade ju bra. Den tredje var väldigt ljus och fräsh och skulle pasa mig och Carro väldigt bra. Så tog lite ansökningspapper som jag ska faxa in idag och får svar i morgon på eftermiddagen. Troligtvis får vi den inte men har hittat några fler så kanske någon av dom istället. Idag har jag bara gått runt på stan och sökt 3-4 lägenheter till, hoppas jag får napp på någon av dom, för att bop å hostel suger och är dyrt! Plus har bara bokat fram tills på onsdag morgon. Så blir väll studentboende för mig tror jag, åh vill inte! Ska även söka ett par jobb nu om någon timme, har inte så höga förhoppningar men man måste ju börja någonstanns. Har även pratat med frugan idag kl. 6 på morgonen Sverige tid. Frugan stäng av mobilen så du får din skönhetssömn! Ska strax ner och koka min äckliga tortellini, jag hatar allt som har med pasta att göra just nu! I morgon börjar skolan på riktigt, då gäller det att ge allt och bara äga skiten ur alla, peppar peppar ta I trä!

 

Puss o kram

 

/Sofia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0