Hej då Sverige!

Fan, om 10 timamr sitter jag i bilen påväg mot Arlanda, helt sjukt! 14.30 går planet mot Bangkok där det blir mellanlandning för att sedan fortsätta mot Sydney. Det kommer att vara ett helt nytt land, ny stad, nya människor, ALLT kommer att vara nytt. Sjukt läskigt men samtidigt otroligt spännande. Förhoppningsvis kan jag tränga bort alla tårar tills Carro kommer i slutet av augusti så kan vi gråta ihop. Har sagt det förut men säger det igen, kommer sakna allla så otroligt mycket. Går inte att beskriva med ord. Så med dessa ord säger jag SKÅL, och jag bjuder på denna bild!

Botten upp!!!

Peace
/ Sofia



Kommentarer
Postat av: nicole

man kan ju inte undgå att sakna dig!

får väl försöka göra våra planer om min o freddies kärlekssemster sann och att vi kommer ner i slutet av nästa år! tills dess, peace krullis, fagerholms borttappade barn!

2009-07-07 @ 13:37:51
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: sofia

vilken tur, för saknar er också, absolut vore sjukt kul om ni kom ner, vill ha ner alla, e mkt ensamt här nu, går i taket av att inte kunna prata svenska med nån här! ;)

2009-07-10 @ 06:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0