Hej, ska vi leka?

Just nu är jag ungefär såhär pigg på att ställa mig och bädda sängen.......................................................
Eftersom någon skulle komma och löka ner överallt var jag tvungen att tvätta och nu ligger dem där igen, helt knögliga, säkert inte ens torra och bara väntar på att jag ska hasa mig dit och fixa iordning!
Man kanske skulle bygga sig en koja mellan sängen och byrån, slänga in en madrass, ta en sovsäck och bara lägga sig o slagga? Hur fan kan man vara så sjukt otaggad?!

Börjar jobba kl 11 idag så jag behöver faktiskt inte sova ännu. Just i denna sekund skickar jag iväg ett sms till min lilla wifey som antagligen är i skolan och sliter, så här wifey får du en bild av mig... enjoy





Såv gått
Denise.




ps. fick just svar från sofia, fränt..

Kommentarer
Postat av: sofia

ja vet, vi e frana vi, fan assa skolans datorer saknar ju tre bokstaver, what?! Saknar dej me wifey o ska uppdatera om jobb o lagenheter sa fort ja har nagon av dom haha.bor fortfarnade pa hostel, inte bra inte bra! puss puss ska ha lektion nu o blir helt nervos infor vara uppgifter vi fatt for vill ju var abst bast bast! later som ja e efterbliven nar jaskriver men bjuder pa de...... pusssss

2009-07-22 @ 02:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0