Hej Sverige!

Nu är det helg för tredje gången här i Sydney för mig. Det betyder att jag snart varit här i tre veckor, det är helt sjukt! Ändå har jag inte lyckats hitta lägenhet eller jobb, bra jobbat INTE! Men idag har jag sökt tre jobb, två i klädbutik och ett på café, jag följer dina fotspår frugan.  Första ”riktiga” veckan i skolan är nu avklarad, den slutade med sammanlagt 6 läxor och 4 lite större uppgifter. Så ser ut att bli en plugg helg. Är det fint väder går jag nog och sätter mig i någon park och pluggar, förhoppningsvis får jag också lite färg på köpet.  Men är fortfarande i chock eftersom jag gick på Mediagymnasiet, (som måste vara Sveriges slappaste skola) och nu är jag på en skola med regler. Vad är regler, det fick vi aldrig lära oss på Mediagymnasiet.  Men nu har jag alla fall gjort en check lista för vad som ska göras i helgen, ska göra en bättre sen när jag får en lägenhet (eller får, kommer fan betala dyrt för den!).  Ska också ta minst två bilder i helgen, det ni! Jag tycker något snällt lite flygbolag borde sponsra Denise och Linn och hela party ligan så de kan komma hit till mig! Förstå vilka bra bilder och inlägg det skulle bli! Om det är någon som är sugen så är jag öppen för förslag! Juste, Linn visa mig hur man lägger upp filmer här på bloggen om det går. Det vore ju suveränt!

 

Peace

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Nicole

GOD DAG PÅ DIG SOFIA; DET ÄR NATT HÄR NU: ELLER KLOCKAN ÄR HALV 5 OCH FESTENS KUNG (FREDDIE) OCH DROTTNING (NICOLE) HAR PRECIS KOMMIT HEM: FREDDIE HAR VÄL FÅTT I SIG 2 LITER VIN OM INTE MER OCH VI HAR JUST GÅTT EN "PROMENAD" PÅ EN TIMME SOM VANLIGVIS TAR 10 MINUTER: LYCKAT!! HAHA :D HOPPAS DU HAR DET FINT PUSS OCH KRAM

2009-07-25 @ 04:27:50
Postat av: sofia

Haha de låter ju alldeles super ;) fortsätt så!!!!!!

2009-07-25 @ 06:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0