Hemma igen!

Heipa!

Lite updaten från finland. Vi åkte tidigt på torsdagen, jag, freddie och egon satt uppe hela natten (skulle upp fyra). Tog bussen till gullmars och sen tunnelbanan till ropsten, därefter var det en bit till båten men det gick utmärkt. Ingen hytt hade vi så vi sov i kareokebaren, eller JAG sov. De andra vet jag inte vad de gjorde, resan tog 11-12 timmar. Vi kom till björknäs vid nio halv tio och då var det bärs och umgås med släktingarna.

Sen gick dagarna ganska snabbt, det var sol alla dagar förutom sista natten. Bastu, bad och fiskande. Allting var hur kul som helst, plus att min lilla småkusin Elli blev så förälskad i Egon så hon till och med frågade mig om jag kunde fråga chans på honom åt henne. Hon är 5 år och har en pojkvän på 17. Det var bara en kväll som slutade olyckligt, det var så att vi skulle ut och fiska (jag, e,f och n), det slutade med att vi kom hem med en trasig åra, en trasig "sittplanka" och en trasig Linn. Japp, jag fick av "olyckshändelse" en jäkla ölburk i pannan. Jag börjar nästan tro att jag är Harry Potter..

Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0