Hey Mama

Saknar dig som attans hörru du!
Du måste uppdatera om skolan, lägenhet och jobb (:
Läste ditt sms att du skrivit in dig idag, det var väll inget att vara nervös över? haha, för att uppdatera dig om min helg så har jag varit full rakt igenom! I fredags gick jag och Totte all-in uppe på hans balkong för att sedan gå vidare ner till mig och crasha Nicoles lilla fest. Lördagen sov vi bort för att senare gå på bio och se Brüno som var brutalt rolig haha, du skulle varit med! Eller så måste du iaf se den (: innan bion åt vi på burgare o tog varsin öl, haha..
Och igår, knegade lite på Alper sedan kom Totte och vi begav oss ut på äventyr! Åkte hem till Johan och Pamela för att leka med barnen och bada i poolen (?!) det var för kallt för mig men efter några öl så näckade faktiskt Totte (stor applåd för det), vi grillade och hade det allmänt mysigt. Men jag saknar att ha min party pingla hemma! Kommer bilder från helgen lite senare (:


Puss
Denise.

Kommentarer
Postat av: sofia

Låter bra frugan, de e så det ska vara, applåder till totte, nästa gång e det din tur denise!!!

2009-07-13 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0