I ♥ Dina dikter

Mama nu var det längesen du ringde! Och länge sen jag skrev..
Jag har jobbat hela veckan sen har jag hängt med Sara tills hon slutat i princip varje dag, det har varit trevligt men jag saknar dig ändå varje dag! På lördag blir det kräftskiva med Totte ute hos Kim o Tobbe, fast jag får inte dricka för jag måste köra bil eftersom jag jobbar.. det suger lite.
När du kommer hem ska vi ha kräftskiva och supa oss fulla som svin, för jag vet att du vill!
Åh jag kan inte komma på så mycket mer att skriva.. Det händer inte så speciellt mycket när du är borta.. Jag jobbar och hänger uppe på Tottes balkong typ. Han åkte för övrigt helikopeter (helikopter) igår, var tydligen fränt :)

Igår såg jag en död råtta i stan, det var äckligt...


Men jag har några frågor:
Har du sett några farliga djur?
När får vi se bilder?
Hur många lägenheter/jobb har du sökt?
Träffat någon kille? (Totte undrar om du fortfarande är trogen mot mig)
Är det varmt ute?
Finns det många tjockisar?
Har du sett en kängru? Eller en koala? Eller en wombat?
Har du badat?
Är det mkt läxor?
Om du vann 10 miljoner, skulle du komma hem till mig då? ♥


puss
Denise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0