I stan med Nicki

Halloj, hur går det i skolan Sofia, jag vill veta mer!

Idag när klockan slog elva var det dags att snabbt dra sig upp och fixa i ordning mig eftersom jag och nicki skulle åka till stan. Köpte lite kläder och sånt, du ska se egons nya jacka, den är tung. Kanske vi tar några bilder ikväll så du får se dina favoriter. Denise är och knegar på alper, allt hon gör nu är att jobba, knega och vara med totte.. hon har gjort en grej idag förresten, vet inte om jag får säga så vi tar en bild sen och lägger upp.

Imorse var det riktigt bekvämt väder, liksom "grönalund-väder" - inte för varmt, inte för kallt och inte för mkt stekande sol. Men sen kom det en skur, just nu är det fint. Lägger in en snygg väderprognos-grej så du får se :) Imorgon är det tjej-middag med mitt andra crew och sen är det Harry Potter.. kan inte vänta! På torsdag åker jag, egon, nicki och freddie till finland förresten, kommer hem på måndag. Vi hörs snart snygging! Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0