Jag gillar att rimma, okej!

Denise jag har skrivit många dikter till dej, men det är för att du är min tjej. Alla dikter som jag skrivit i detta land, är skriven med både höger och vänster hand. Det är svårt att variera sig i varje dikt, men det löser sig nog på sikt. Snart har vi inte setts på över 7 dagar, ja jag sitter faktiskt här och klagar. För saknar något sjukt, därför ska jag skriva något slugt. Även om det här är vad jag vill, så saknar jag Sverige och vår sill. Eller mest saknar jag väll alla snapsar som man får, efter några kryper man och inte går! Men jag måste bita ihop i 3 år och satsa allt, för sen kanske jag kan jobba med något riktigt ballt! Då kan vi äntligen köpa våra slott, vi kommer leva så gott! Men sommaren 2010 kommer jag förhoppningsvis, för att hälsa på dig givetvis! Då ska vi göra allt som jag missat under ett år, allt kommer kännas som igår! Vi får aldrig tappa kontakten och ska tillsammans bli gamla, ska vi på tomburkar samla? När du kommer till Sydney sa jag visa dig allt och lite till, om du vill?! Du ska bara veta hur mycket jag saknar svensk mat, och lyxen att äta på ett maskindiskat fat. Här blir det mycket nudlar och pasta, och det är med basta! Jag är så nervös för att börja skolan och allt, här i Sydney är det ganska kallt. Jag är mest nervös för att inte vara bäst, men vill heller inte vara en plugghäst! Vill också hitta lite sköna vänner, sådana som jag klickar med och känner. Typ som du, det vore bra ju. Men ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta, vem fjärta?! Linn var det du, säg i så fall det nu! Så jag kan flytta en bit bort, i Australien finns det mångan av Asiens sort.  Jag bor just nu i världens tråkigaste rum, dom är så konstiga så jag blir stum. Fransmannen sa att det var bra att jag kanske skulle stanna en vecka till, jag vet inte om jag vill. Han tyckte det var bra så vi kunde få chans att prata ännu mer,  det är då jack nickar och fake ler!  Men nog om mig och berätta mer vad ni gör, hoppas ni tar hela shoten tutar och KÖR!  Så sjung med mig nu, helan går sjung hoppfadderallan rallan rej, helan går sjung hoppfaderallan rej, och den som inte helan tar han heller inte halvan får……. SJUNG HOPPFADERALLAN REEEEEEEEEEJ!

 

Hoppas nu att ni tog hela, och att ni inte på den dela! Minst 3 var per kväll, i år är tomten snäll! Se till att bunkra upp med sprit tills jag kommer och hälsar på, för efter kvällen ska ni knäböjd över toan stå!

 

 

Ses och hörs

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: victoria

haha duktig du är! ; D

2009-07-14 @ 14:33:52
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: Anonym

man tackar o bockar!

2009-07-14 @ 14:48:42
Postat av: pauline

du är saknad sofia!

2009-07-23 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0