Jag kan inte rimma men nu kör vi!

Hej mama, jag saknar dig som få, hoppas du inte slagit i din lilla tå!
And thats pretty much it...
Vet inte varför men varje dikt du skriver gör mig mer och mer tårögd för din "två-veckors-semester" är över nu! Saknar att ha någon att ringa om något roligt händer, eller om något/någon gör mig ledsen.. Är sjukt stolt över dig det ska du veta, men det är fortfarande jobbigt att du bor på andra sidan jorden.
Jag ska komma ner och överraska dig en vacker dag, kan inte ens tänka mig tanken på att vi inte kommer ses på ett år! Än så länge har vadå, tre veckor gått? Och bara det har känts som en evighet...

Idag fick jag ledigt från jobbet för att det varit så lugnt men imorgon är det bara köra igen! Ska provjobba på ett nytt café på lördag, grabben som höll i intervjun verkade asskön haha, nog om det. Jag saknar dig ♥



Denise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0