"När jag hör din röst"

Godkväll för dig, godmorgon för mig!

Igår blev det riktigt sent för mig, spelade wow tills det stängdes ner som alltid vid tre, då var det till att läsa bok nummer 2 i Twilight serien (när jag hör din röst). Den har jag verkligen fastnat för, kunde nästan inte sluta läsa, jag la mig för att sova klockan 5 (fortfarande pigg). Just nu vaknade jag av ett barn som skrek som en liten gris utanför fönstret, jag slet mig upp för att inte hela dagen skulle gå. Eller rättare sagt - fortsätta levla.

Jaja, hur har du det där borta? Har du sett någon snygging i skolan? ;) DU MÅSTE BÖRJA TA BILDER
Pussar Linn

01_robert_pattinson-1.jpg image by robertpattinsonismyhero
Snyggaste Robert Pattinson som spelar Edward Cullen i filmatiseringarna av böckerna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet, skabli battre pa de, lovar att ta minst 1 eller 2 bilder i helgen. De e najs men ingen lagenhet vilket suger som faaaaaaaaaaaaaan!!!!! O inget jobb sa fan kom igen nuuuuuu

2009-07-23 @ 03:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0