Ny design

Halloj Fis-Fia! Hoppas du har det bra där nere, har fixat lite med designen så vi kan hålla koll på hur många dagar det är kvar tills du kommer hem och vad du klockan är där nere. Hoppas verkligen att du tycker om den, har fixat med den hela dagen. Nu är alla på väg ner till Öringe pizzerian för att käka, Denise hotade mig men jag ville inte följa med :p hehe
Själv ska jag laga lite pommes nu tror jag, jag antar att din middag blir kokosnötter.. Hörde också att det krånglade där nere med hotellet, hoppas det löser sig! Annars kan du ju istället ta nästa plan hem. Hör av dig snart


Puss från Linnori!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Designen e helt perfekt Linn, älskar den :) haha ja kokosnötter blir de när det e sol, nu bara regnar de, saknar er sååå. PUss på er

2009-07-09 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0