Om allt och ingenting.....

Här kommer en liten dikt, för att gå ner I vikt. Jag saknar er varenda dag, utan er är det inget drag! Brukar ibland tänka tillbaka och minnas våra sjuka stunder, du är mig ett riktigt mirakel och under! Tänk att jag är tillbaka I skolan med en massa läxor att göra, var tysta nu så ka ni under tre år få höra! Får höra om den tjocka tjejen med en haka som är delad I tre, hänger ni me? För då kan jag fortsätta berätta och skvallra ofta, så sätt er ner och softa.  Nu ska jag berätta om mitt nya löfte att börja plugga I 3 timmar varenda dag, hoppas det håller för alltid och inte bara ett tag! Men frugan saknar dig något otroligt, saknar att du inte är här när det händer något roligt! Vill för dig allt berätta och visa, ska vi flyga till lutande tornet I Pisa? Kanske om några år, om du för din mamma får? Men ska också säga att en dag kommer jag att stå där utanför din dörr, det är då allting blir som förr! Min kärlek till dig kommer aldrig dö, den är lika sann som att hästar gillar hö.  Räck mig bara din hand eller fot, så ska jag bilda en sång av en enda not.  Snart är vi båda myndiga för systemet och det är stort, speciellt när man kommer från Stockholms förort! Men självklart är jag inte ens hemma då, hoppas att jag ändå kommer som en gud att må! Jag ska festen tills spriten är slut och jag kryper på alla fyra, typ som en liten myra. Och när du blir 20 vill jag att du sjunger några snapsvisor som jag får välja, du ska hela snapsen svälja! Det är för att hedra våran älskade sprit, vi älskar den även om den till en början kan smaka skit! Men efter en eller två, så är den inte så dålig ändå! Och nu är Linn hemma igen och allt är normalt, utan henne var det lite kalt. Då menar jag självklart på bloggen vår, men se nu på hennes bruna lår. Visst är dom fina, jag vet Egon dom är dina! I skolan är det mycket som hander, om några veckor jag kanske ett vykort sänder! Vet egentligen inte vad den här dikten går ut på, hoppas ni gillar det ändå! Ikväll ska jag börja läsa, men vill bara ligga här och jäsa. Jag vet att jag och läsa böcker inte går ihop riktigt, men att läsa de här böckerna är viktigt! Så ska nu avrunda, glöm inte bort att dricka sprit och vara sunda! En öl om dagen är bara bra för själen, typ som plåste är för hälen. Så skål alla damer och herrar nu höjer vi glasen, fan TOTTE akta vasen!

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Tänk vad du kan få till det, klart att D kan få åka jag är väl ingen kråka som ska hålla på att bråka.

Fan vad beigest jag skriver medans jag i huvudet mitt river.

Ha det gott

kramar i massor kommer här.

Sussi

2009-07-23 @ 22:27:37
URL: http://http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0