Sydney

Det här är fan det jobbigaste jag gjort i mitt liv. Att lämna hela mitt liv i Sverige och åka till ett helt nytt land med massa nya människor. Saknar alla så sjukt mycket, finns inga ord som kan beskriva. I tisdags när jag började min resa mot Sydney så var det så otroligt jobbigt att ta avsked, inte gråtit så mycket på länge, gråter fan fortfarande. Men det kan bara bli bättre nu, blir det inte de så vet jag inte var jag tar vägen. Carro kommer om 7 veckor, jag räknar ned för varje dag som går! Vill bara sova hela tiden, men måste hitta lägenhet och jobb, plus att det vore ju bra om jag visste hur man åker till min skola. Den som tycker det är svårt att hitta i Stockholm borde prova åka till Sydney helt själv och hitta. Men ska inte vara så negativ nu men det är så jag känner. Hoppas alla mår bra där hemma, saknar er så otroligt mycket. Gör ont bara av att tänka på er!!!

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: nicole

vad alla har väntat på att du ska skriva! hoppas du har det bra där nere i alla fall, här hemma finns du kvar i allas hjärtan under alla tre år :) hoppas du snart har lite mer roligt att skriva om, lite party, lite bad, alla djur du ser lova att skriva om det och lägga in bilder :D och om hur det går med att lära dig surfa? det väntar JAG spänt på för det kommer nog bli skoj, se till att få lite bilder och så också, det är ju en upplevelse vi inte vill missa :) sofia på en surfingbräda good luck girl!



ha det bäst bästa sofia

2009-07-10 @ 12:18:31
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: Sussi Fagerholm

Gull unge där jag saknar dig massor.

Hoppas verkligen att du kommer till rätta snart, jäkta inte på du har ju inte varit där så länge än.

Du hinner hitta både boend och jobb vad det lider.

Ta hand om dig och du akta dig för fula gubbar!

Sussi

2009-07-10 @ 15:44:18
URL: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0