The king is back!

Nu är jag tillbaka från Gotland, efter allt för lite sömn, för mycket oväder och lite lagom mycket monopol kom jag till fastlandet imorse klockan 10. Finns inte mycket att säga om den lilla resan förutom att Egon inte hade någon som helst aning om att jag skulle komma dit. När han såg mig sitta där vid hans mamma på uteserveringen sa han bara att han hade blivit lurad. Glad blev han.

Typiskt att jag missade en till utgång, sista innan du åker.. tråkigt, men jag ska nog komma ner dit med the party-crew och visa Australienarna hur vi gör det här i Stockholm (två låtar på en dag om det är bråttom, ja ni kan ju resten). Slängde också ihop en liten "dikt" till dig Sofia, jag kallar den; En liten dikt till dig Sofia.

Morgondagen kommer snabbare än jag väntat och trott,
Jobb, skola och strunt har för mycket tid snott,
Fantastiska hela, min Sofia, du är,
Hoppas inte Denise ser det här,
Det jag nu kommer att berätta,
Kommer säkert värma ditt dunkande hjärta,
Aldrig har jag funnit någon som dig,
Faktiskt är det synd att du är tjej,
Annars jag redan varit hustrun din,
Du hade varit mitt syre, mitt blod och mitt skinn,
Denise fann skatten innan mig, ja snabb som en skata,
Tänka sig att hon verkligen är flata,
Min familj och syster du alltid kommer att vara,
Men nu är dina väskor packade och klara,
Om tre år när du äntligen är klar med skolan,
Står jag på Arlanda med öppen famn polarn,

Glöm nu inte dessa ord,
Jag ska vandra med dig tills vi lämnar denna jord. / L, som i Love

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den va den finaste dikt ja fått, med rimm o allt! Och ja håller dej på orden, så nästa gång vi ses i sydney bjuder ja på en öl (om lönen tillåter)! Och att denise e flata, visste ja ju, därför ja haffa henne för tre år sen;)

2009-07-06 @ 23:34:36
Postat av: sSussi Fagerholm

Ni och era fina dikter.

Kan vi inte ge ut en diksamling efter dessa tre år tror de komme bli väldigt många dikter innan dessa år är slut.

Tårar trillar från min kind, ni tre tjejer kommer att finns för varandra så länge ni lever.

Kolla på Carina och mig, det är vänner för livet!

Sussi

2009-07-10 @ 15:49:40
URL: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0