Tudelo

Sådär ja, nu har jag knegat lite.. Helgen bjöd inte på speciellt mkt eftersom jag inte får dricka, men iaf, var med Eddie i fredags.. Kollade på typ ngt spökprogram och sen åkte vi och tittade på Harry Potter haha.
I lördags var jag och Totte hos Eddie och bastade och badade i hans pool och typ vid ett åkte jag o T hem för att fixa en aaaaaaaascool frilla! Mohikan med skinnrakat på sidorn, riktigt nice (:

Söndagen spenderades med att baka bullar sedan kom Morgan över o vi kollade på Benjamin Buttons, faktiskt riktigt bra, och idag har jag jobbat! Dagarna går så jäkla segt utan dig wifey! ♥



Den enda bilden från lördagen, onyktra och nakna, behöver jag säga mer?



Over and out
Denise.

Kommentarer
Postat av: ....

vilka jävla snygga killar :)

2009-07-20 @ 20:52:04
Postat av: sofia

mumsbitar! men bort me glada gubben!!! Saknar dej me frugan! sitter i skolan nu o letar efter lagenhter, hittar ja nagon, NEEEEEEEEEEEEJ! men men ska inte ge upp!!!! puss pa dej ska klura pa en dikt innan ja somnar idag!

2009-07-21 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0