Va? Men du sa att jag sa att du sa att han sa hej?!

Mitt hjärta bankar för dej, ville bara säga hej. Saknar dej så, vi ska aldrig säga hej då! Snart så står vi i samma rum, lova att aldrig bli tyst och stum. Lova att alltid vara lika skön, det är min enda bön! Vill dej aldrig förlora, då kommer jag gråta och snora.  Snart lämnar du Socker & Salt, för att börja jobba heltid vilket är ballt! Sitter här på mitt rum och vill fira men du är ju inte här, du är ju där. Vill fira att fransmannen tagit sin väska och flyttat till något annat ställe, kanske kan han dela rum med Pelle? Eller ska man inte nämna namn hur är det, någon som vet? Min fråga är fortfarande var är min lägenhet någonstans, snälla lägenhetsvärdar ge mig bara en chans!  Jag kommer att var er dröm gäst, jag kommer vara bäst! Jag ska skaffa mig ett jobb och börja spara, det borde jag väll klara?! Vill spara till en flygbiljett så jag kan komma och hälsa på er, av dig vill jag bara ha mer. Då ska vi återuppleva och minnas, det är mycket som ska hinnas! Många drinkar ska vi dricka, undrar om jag får min fylle hicka?! Men en sak vet jag, du är i mitt lag. Tillsammans med partyligan bildar vi ett riktigt skönt gäng, om mindre än 12 månader drar vi ut på en party sväng! Så skriv upp det i din kalender och glöm det ej, okej! Då blir jag arg, och puttar in dig i en hockey sarg. Men inte så att du gör dig illa, bara så att du kan trilla! Det vore väll kul, måste säga fy fan vad fransmannen var ful! Ska lägga upp en bild så ni får se, haha Linn du kommer le. Men ni ska veta att det kommer svida, då förstår ni vad jag har fått lida.  I tre jävla veckor har vi delat rum, önskar att han vore stum, Han pratar jämt, och det är inget skämt! Snälla mama ta bort han, för det är inget jag kan. Vill inte ta i honom med tång, inte ens under tvång! Nu ska jag se på lite vänner, mama du vet hur jag känner!

 

 För att svara på din fråga NIcole, ska börja surfa och se häftiga djur så fort de blir lite varmt här, elelr djur kan ja kolla på snart men målet är att simma med delfiner det du ;) kom till mig så ska ja trösta dig när han åker!!! <3

Peace

 

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Nicole

om du ser en haj ta kort på den åt mig, det är min dröm :D skulle gärna komma ner på stört om jag hade pengar, bort från sverige och bort från sorgen.. men tyvärr går det inte så bra.. kanske måste jag köpa en lott och vinna så lovar jag att lägga varje öre på en resa ner till australien! :D haha.



Puss

2009-07-30 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0