3 flaskor champagne senare…

Dags för en liten uppdatering.

Det var i tisdags som jag, Audrey och Georgia gick på Sydneys fashion week. Blev ett glass vitt och en modevisning  i ca 30 min. Efterår tänkte vi att det vore got med en öl eller liknande, så vi gick till en krog längre ner på gatan. Vi satt och pratade och helt plötsligt kommer det en flaska champgan till oss. Från herrarna bakom sager servitrisen. Okej sager vi och börjar svepa flaskan. Efter ungefär 15 minuter kommer en till flaska champagne, herregud säger vi men tar emot den och skrattar lite. Efter 15 minuter till kommer den tredje flaskan. Så 3 flaskor champagne på mindre än en timme. Herrarna som är runt 40 kommer sen och sätter sig vid oss (usch, men gratis är gott) . Så dom köper 2 mojitos till oss var, herregud nu var man full. Vi börjar dra oss hemåt, men innan erbjuder ena gubben mig 150 dollar för en natt! Herregud är jag så billig? Och för det andra FAN heller! Det var min tisdag det!

 

Puss och kram / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0