Tillbaka i Sydney

Efter en lång resa med ett oväntat stop i Shanghai är jag äntligen framme i Sydney. Det känns på ett sätt lite konstigt att vara tillbaka här, men också så otroligt normalt. Det som är mindre kul är att bo i min och Carros lägenhet själv, är ju väldigt tyst. Imorgon ska jag på husvisning, känns som att inte mycket kan toppa vår lägenhet. Sen tänkte jag ta mig till marknaden för att handla lite frukt och grönt. På onsdag börjar jag skolan så otroligt nog ser jag fram emot det, tro det eller ej! Tillbaka till flyget så träffade jag en skön dansk tjej som också pluggar i Sydney. Så vi spenderade 6 h i Peking ihop, tittade på film och åt årets största skål med nudlar. Fick även behålla mitt svenska godis och örtsalt så jag är överlycklig, tack Australien! Måste även ta mig förbi jobbet på tisdag för att kolla jobb tider och skryta lite över att jag blivit faster till världens finaste Vilja.

Nu ska jag återgå till att packa upp, göra lite sallad och se lite svensk film!

 

Puss o kram

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0