totally gay, jag vet!

Vad heter ni? : Denise och Sofia
Hur träffades ni? : i skolan
Hur länge har ni varit tillsammans? : kanske fyra år
Är ni förlovade? : jadå!
Bor ni ihop? : inte ännu
Har ni barn? : nepp, vi funderar på att adoptera 
Har båda körkort? : bara jag, Sofia har körkort på symaskin 
Kommer du ihåg er första puss? : tveksamt! måste varit någongång inne i dimman haha
Vem sa "Jag älskar dig" först? : det måste varit båda samtidigt 
Vem är äldst? : sofia, en månad och 5 dagar
Vilka stjärntecken är ni? : våg och jungfru
Vem fyller först på året?: sofia
Vem är längst? : haha jag! sofia är pygmé
Vem sjunger bäst? : båda är lika bra på fyllan..
Håller ni i handen på stan? : alltid!
Var nån av er oskuld när ni träffades? : det tvivlar jag på haha
Kände ni varann innan ni blev ihop? :  nope
Vad har ni gemensamt? vi båda gick på mediagymnasiet, och allt möjligt, vi är soulmates!
Blev du kär i första ögonkastet? oja!
Har ni någon speciell låt? Forever young, helt klart! och rapdas armas
Har ni stora framtidsplaner? sofia ska bli rik som ett troll och försörja mig för resten av våra liv! eller?
Har ni gråtit i varandras armar? : såklart
Har ni varit utomlands tillammans? inte ännu men snart... AUSTRALIEN! woho
Vilket är ert bästa minne? men herre min get, tror det var min faceplant på götgatsbacken, haha fy fan.. och alla underbara, härliga och galna fyllor :D
Vem lagar bäst mat? jag såklart, le chef!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser i soffan med ett glas vin, lite ost och en riktig tjejfilm! hahahaha
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? helt klart ja!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja fy fan, det är en bra bit mellan orminge och tyresö!
Blir du lätt svartsjuk? inte på min vackra fru, jag vet att hon älskar mig mer än någonting annat :)
Brukar ni bråka? aldrig bråkat!
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms och skype för tillfället
Vilken är hennes finaste kroppsdel? räknas håret? kanske inte, isf sofias otroligt muskulösa armar och ben haha
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller, kondom och pessar, ibland strumpor...
Kommer ni att gifta er? dum fråga? klart vi kommer, eller, "ingå partnerskap"
Vad är det bästa med henne? allt, precis allt!

PUSS
Denise

 

 


Kommentarer
Postat av: Ta dah, suprise mother fucker!

helt klockren, totalt klockren!

2010-06-19 @ 13:27:54
Postat av: Kim

Haha ni är för härliga!

2010-07-06 @ 09:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0