Äntligen helg....om några timmar!

Halloj där borta i Svealand, jag skriver just nu med vänsterhand. Är nu inte alls långt kvar tills vi ses, och jag är inte längre hes. Har nu börjat räkna ner, hoppas tiden går fort jag ber. 7 veckor är allt som är kvar, jag är sugen på Stockholms bar.  Lämna just in ett stort arbete, så jag har slitit med det helvete! 

Nej nu kan ja inte rimma är för ofokuserad!Men lämna just in ett arbete i skolan, hoppas det går bra. Haha en lärare filmade när ja visade mitt arbete, skumt men alltid kul! Hmm vad händer annars, kanske fest till helgen. Jobb blir det i alla fall. Plugg såklart också. Storstädning ikväll, lite spring på löpbandet om jag orkar...så antagligen inte. Fick et brev från pappa häromdagen med 33, jag poängterar 33 filmer. Avatar, the blind side, you name it?! Han vet precis vad jag behöver för mina plugg kvällar. 

För att runda av, frugan vi måste höras snart. Ge mig en dag och tidd så kan vi ju prata på skype eller något?!

puss o kram saknar er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0