Hallöj

Hej fru :)
min helg var nog lika lugn som din, haha! började i tordags med några öl på Gröne Jägaren sen vidare till Solidaritet och köra vidare, kom hem runt fyra på morgonen trots jobb dagen efter! Vaknade upp till ett köksgolv fullt av ostbågar!! Sen på fredagen hände inte mkt, jag och Eddie åkte över till Totte och sjöng lite singstar och drack öl, lördagen jobbade jag 12-16 och det var fanimej segaste dagen jag någonsin varit med om med tanke på att det var typ, hundra grader varmt ute..
Sen på söndagen hade vi lite födelsedagsmiddag för Eddie så hans föräldrar och brorsor kom över samt mamma och pappa, det var riktigt trevligt :)
Sen har jag bara jobbat hela veckan.. Satt på SÖS i typ fem timmar igår då jag har haft skitont i hjärtat typ två veckor men det var bara musklerna runt hjärtat som var typ överansträngda eller ngt sånt men fick göra lite EKG och ta lite blodprov och sådär. Sen har jag sovit hos Sara sen i måndags eftersom hennes föräldrar är i Grekland, men det har inte blivit så mkt sova, vi har typ legat uppe halva nätterna och pratat om vad som händer när man dör..! Helt sinnes vad mkt man kan komma på, haha för att citera Sara: "Vad händer när man dör? Tänk om man återföds som typ en myra, fan vad illa!" haha, nää nu ska Eddie sitta vid datorn och jag ska väll hoppa in i duschen, vi får höras på Skype i helgen :D saknar dig som fan!


PUSS
Denise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0