helgens bravader

Dags för lite uppdatering på helgens bravader. Fredagen spenderades på jobbet så inget spännande där inte. Jobbade på lördagen till kl 17 åkte sedan till spritbutiken för att köpa lite öl till kvällen, Kall Corona med en skiva lime, finns det något bättre?! Vid kl 20 åkte jag till Audrey för att fira hennes födelsedag, typ tre veckor senare. Men men var lite segt I början, inte mycket folk  och för lite sprit I kroppen. Sen lite senare på kvällen åkte tequlian fram, och mitt mine är sen dess suddigt haha. Vakande upp vid 8 på morgonen idag söndag för att åka till jobbet. Fortfarande full förstås så det var ju kanon, inte! Dagen på jobbet var hemsk, var så jävla bakis, var helt skakis. Men 7 timmar senare ligger jag hemma I soffan och alt är bra. Hittade min ipod på jobbet som varit försvunnen I en vecka. Halleluja, var så orolig över den. Speciellt eftersom jag inte har pengar över till en ny, så det var defenetivt dagens höjdpunkt.

Så för att runda av, helgen var ganska lugn med en hyffsad fest I lördags. Nu har jag ungefär 5 veckor kvar I Sydney innan jag får åka hem till Stockholm, kommer bli sjukt kul. Men det betyder också 5 veckor kvar I skolan, med 7 stora arbeten, minimal sömn och stress stress stress. Det kommer bli super!

Puss o kram

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0